Tuesday, May 5, 2009

Batrick's Spy Kit: Zzzzzz


image by
Angela

Batrick's Spy Kit: Zzzzzz
This is the third
Batrick's Spy Kit album, recorded in 2005 as a report on the DXM Studies held at the W.T. Edwards Tuberculosis Hospital of Tampa.

01. Batrick's Spy Kit - bffForever
02. Batrick's Spy Kit - Carazynigga
03. Batrick's Spy Kit - Colin, pt. 1
04. Batrick's Spy Kit - Colin, pt. 2
05. Batrick's Spy Kit - DJ Funkyflipfadedfucker
06. Batrick's Spy Kit - Fatmastaflex Cummin At U
07. Batrick's Spy Kit - Ftu Xcvcvhjb 00..0.00..050522222
08. Batrick's Spy Kit - Hipopno
09. Batrick's Spy Kit - Idea4mothafuckincoksuckasbicthes
10. Batrick's Spy Kit - Iihartusexy
11. Batrick's Spy Kit - I'm Completely Wasted
12. Batrick's Spy Kit - Kraky
13. Batrick's Spy Kit - Long Night
14. Batrick's Spy Kit - Mike Itsn Magic
15. Batrick's Spy Kit - Ojgfuyt
16. Batrick's Spy Kit - Poiu
17. Batrick's Spy Kit - Poopoo
18. Batrick's Spy Kit - U Gotta Be Kiddinme
19. Batrick's Spy Kit - Untitled1
20. Batrick's Spy Kit - Untitled2
21. Batrick's Spy Kit - Untitled3
22. Batrick's Spy Kit - Untitled4
23. Batrick's Spy Kit - Untitled5
24. Batrick's Spy Kit - What's The Story With That
25. Batrick's Spy Kit - When Will There Way
26. Batrick's Spy Kit - Your Wish Is My Command

bffForever [music: Batrick] . Carazynigga [music: Batrick] . Colin, pt. 1 [music: Batrick] . Colin, pt. 2 [music: Batrick] . DJ Funkyflipfadedfucker [music: Batrick] . Fatmastaflex Cummin At U [music: Batrick] . Ftu Xcvcvhjb 00..0.00..050522222 [music: Batrick,
Magitek, MAN3] additional programming: Magitek, MAN3 . Hipopno [music: Batrick] . Idea4mothafuckincoksuckasbicthes [music: Batrick] . Iihartusexy [music: Batrick] . I'm Completely Wasted [music: Batrick] . Kraky [music: Batrick] . Long Night [music: Batrick] . Mike Itsn Magic [music: Batrick, MAN3] additional programming: MAN3; contains an excerpt from "GigaHurtz" [lyrics and music: MAN3] performed by VARN Industries; contains an excerpt from "The Proles" [lyrics and music: MAN3, Batrick] performed by VARN Industries; contains an excerpt from "Watermelon Sound Effects" [music: Batrick] performed by Batrick's Spy Kit . Ojgfuyt [music: Batrick, Magitek, MAN3] additional programming: Magitek, MAN3 . Poiu [music: Batrick] . Poopoo [music: Batrick] . U Gotta Be Kiddinme [music: Batrick] . Untitled1 [music: Batrick, MAN3] additional programming: MAN3 . Untitled2 [music: Batrick] . Untitled3 [music: Batrick] . Untitled4 [music: Batrick] . Untitled5 [music: Batrick] . What's The Story With That [music: Batrick, MAN3] samples: MAN3; contains an excerpt from "Assault And Battery Not Included" [lyrics and music: MAN3] performed by VARN Industries . When Will There Way [music: Batrick, MAN3] additional programming: MAN3 . Your Wish Is My Command [music: Batrick, MAN3] additional programming: MAN3 .

Produced by MAN3 / Written and performed by Batrick, except as noted / Recorded and mixed @ Oak Manor, Tampa / DXM Study held at W.T. Edwards Tuberculosis Hospital of Tampa on 11-07-04, 11-28-04, 12-31-04, 03-19-05, 04-16-05, 06-11-05, 08-13-05 & 10-08-05 by MAN3, Magitek & Batrick with Big Daddy (11-07-04 & 12-31-04), Hippie (08-13-05) & Spanky (04-16-05) / Thank you: Magitek, MAN3, being on cloud 9, being unconcious, dreams, gettin plastered, hallucination, marijuana, rollin balls, spleeping, trippin nuts, ttthhee hhosspital / "Idea4mothafuckincoksuckasbicthes" & "Iihartusexy" are outtakes from the Batrick's Spy Kit album Fill Me Up Another Cup Of Booze / Original version of "Watermelon Sound Effects" appears on the Batrick's Spy Kit album Knuckle / Original versions of "GigaHurtz," "The Proles" & "Assault & Battery Not Included" appear on VARN Industries Volume I: 1984 Soundtrack /

>>Download here:
http://www.mediafire.com/download.php?znzz5jnkxdi

No comments: